tandläääkarn

Hej å så :)

Är hos min käre familj på Blåbärsstigen, i Hinkarbo! Har just käkat god typisk-mamma-och-jag-mat :) Var hos tandläkaren idag och inga förändringar i munnen. Förutom att snacka om att man får mer omvårdnad när man är frisktandvårdskund! Haha hon till och med tandtråda alla mina tänder, är det vanligt? 

Nu ska jag och mamma boka biljett och och vandrarhem/hotell i Östersund till i feb till första träffen på den andra nya kursen! Kanske jag inte har sagt, att jag och mamma ska läsa samma kurs! :D Kuligt iaf! Psykologikurs. Har ju läst psykologi förr i Östersund och det var det bästa jag läst så hoppas på givande kurs!

Nu ska jag fortsätta umgås med galningen jag ska plugga med :p

mami :)<3


Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0