Jag ger min själ till händerna som ger och inte rycker

Incoming long message!

Well hallo there!

Har just landat i lägenheten igen nu efter att varit på Stenhamre och ätit god lunch med bejbi J :) Fiskpanetter, potatis och filsås is the shit! Saknar verkligen skolmate och försökte få ungarna att uppskatta men men :p Hade iaf ett mycket givande samtal med en av stödlärarna på skolan om mobbning och sådant. Min underbara syster fick fina berömmande ord om hur duktig hon var att hjälpa emot mobbning. Stolt, så stolt! Du är så stark gumman! <3

Det är så sjukt hur elaka barn kan vara, man blir ledsen när man hör hur de behandlar varandra. Känns så svårt att nå fram till dom också, för de förstår nog inte egentligen vad det kan resultera i, hur mycket en liten handling kan sätta så djupa spår.


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är iaf jättelycklig idag! Hade fått ett mail imorse från läraren för sista momentet på litteraturkursen! Och jag hade klarat tentan och inlämningsuppgiften :D:D:D:D Det betyder alltså att jag har klarat kursen, så ingen omtenta! :D:D:D Sådan jävla lättnad! Då får jag troligtvis pengarna från csn snart också!

Måste bara få klaga lite på csn och universiteten här och nu. Fattar inte hur de tänker då de lägger en tenta på fredag några dagar innan utbetalning/löning och sedan börjar de nya kurserna på måndagen, det innebär alltså att det tar några veckor innan man får resultatet från tentor och uppgifter, och därmed innan poängen rapporteras in, och förrän dessa poäng är inropporterade så får man inga pengar!!! Detta är helt stört, det borde vara några veckor där emellan. Aja, jag fattar inte hur de tänker.

Snart kommer Johanna hit och då blir det One tree hill och sedan ska jag följa henne på ridningen! Sen kommer Elin en snabbis! Micke kommer sen å :D ! Och Ann senare ikväll efter hon slutat. Saknat skitungen! men det fattas någon i mitt liv och det är Mikaela! Saknar henne nå sjukt!


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Något som också borde tilläggas är att om ni ser mig dessa dagar och undrar varför det ser ut som jag har munsår eller nåt så har jag inte det! Har varit i slagsmål bara! Fast tvärtom! Liten olycka på dansgovlet bara! Ojojoj, crazy night! Bilder från kvällen kommer sen!

Hoppas ni orkade läsa!
Puss och ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0