I'm missing you again

Godmorgon mina vänner!

Har precis skickat iväg Johanna till skolan! Skönt att vara uppe i tid för en gångs skull! :) Vi hade iaf mysigaste kvällen igår. Först pizza och sen pannacotta. Hur gott som helst! Nyss berättade Little J att dom skulle äta SUSSIES KÖTTFÄRSGRYTA idag på skolan! OMG OMG OMG min favvorätt genom tiderna! Jaja, jag äter inte köttfärs längre I know, men vegfärs då ist, lika som Johanna ska käka :D Fyfan va avis jag är! Men vi bestämde att jag ska komma och äta på skolan med henne snart, när det blir fiskpanetter eller nåt annat gott!

<3

Dagens dag har jag sett fram emot som fan! Ska grundstäda lägenheten! Ska bli så jävla skönt! Haha, nu tänker ni väl att jag är störd som sett fram emot å städa :p men tycker om att städa. Så skönt efter! Men men, har iaf velat gjort det hur länge som helst, men har inte hunnit pga av plugg. Men nu är det lugnare på pluggsidan ett tag så idag blir det städa, tvätta och storhandla! Perfekt hade det varit om min jävla huvudvärk kunde släppa nån gång..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0