vända om

Livet är lite konstigt just nu. Jag känner mig inte som vanligt, då menar jag varken dåligt eller bra, bara konstigt. Igår hade jag iaf en jättebra dag med intressanta inslag, blev lite frälst igår men går inte att förklara för nån. Jag och Mikael åt på Kina och åkte sen till Grovan där vi låg på gräsmattan och läste under solen.

Idag har jag kollat på massa jobb inom Gävleområdet som jag tänker söka, måsta fila på CV först. Nu ska jag snart upp till jobbet och lägga in två pass i Schemaprogrammet, ska jobba i helgen. Aja, laddade över bilderna från kameran nyss också, mest spårade bilder, men ni får de minst spårade :p




pistolgurka


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh! Ska du söka jobb i Gävle?! :D

2011-08-25 @ 10:37:34
URL: http://bernahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0