du din jevel

hUnDeN YlAr. JaG hAr AldriG gIlLat smÅhuNdAr, FöR dOM fLEsTa äR ÄttRIGa. mEN eGenTliGeN Så HaTaR jAg MeST huNDäGaReN fÖr atT han/hON (vem som nu är ägaren av alla man ser där?!??) LäMnAr bYrAcKaReN i LäGeNHetEN dÅ DOm InTE VeT HUr MaN gÅR tiLlvÄga fÖr AtT uPpfosTRA eN huND, HuR MaN fåR dOm atT hÅlLa KäFTEN dÅ maN LämNAr deN enSAm!!!!! ToM jAG vEt HuR mAn gÖr. SeN hAr min GrAnNe sKeV kviNNoSYn Å. MmmmMMMMmMMMMMMMmmm. DAMP. MeN sKA SnaRT gÅ TilL Ljusdalshem BaRA jAg äR tiLLräCkligt IrRE! DeT äR fAN sYnD oM hUNDen EgENTliGeN pLuS atT JaG vIlL hA dEt LugNT dÅ jAg KoMMER hem, Och DeT LåTer soM DeN LillE greJjeN siTTer i MiN haLL. InTe oK.


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAHA :D

2011-08-02 @ 19:06:15
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0