something to die for

Denna dag är en bra dag lättå!

Snoozade till klockan 10.30 idag, skönt som fan. Jag har verkligen blivit en snoozare. Men enligt forskning så blir man bara sömnigare av att snooza, så borde sluta igen. Men är ju skönt ju :)


På dagens schema så står:

- Vara nöjd med mig själv för att jag har skickat in uppgiften igår, som ska in idag!

- Kolla på Biggest Loser avsnitt jag missat och äta onyttigt samtidigt, vilket jag alltid lyckas göra. Ganska illa med tanke på budskapet programmet vill förmedla.

- Åka till mamma och pappa och äta middag och mysa med alla. Tobbe är ju hemma nu också! :) Och mamma också som satt fast i Stockholm i över 6 timmar igår.

- Malin och hennes mamma hämtar mig i Ä-bo och jag och Malin åker till mig och dricker lite vin och catchar up :D

BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0