du får göra som du vill

Hej å så! Dålig uppdate på helgerna som vanligt. Blir ett lite längre inlägg då, för er som orkar läsa.

Aja, måndag igen då. Ogillar måndagar, det vet ni by now. Skriver det jämt. På måndagar då vet jag att jag måste sätta igång med pluggandet igen och försöka få nåt vettigt gjort. På helgerna tillåter jag mig vila, så då blir det extra drygt att komma tillbaka till vardagen.

Denna helg har varit bra. Fredag blev det fest hos mig och sen utgång. Det var kul :) Känner dock just nu att jag är lite over utgång i Ljusdal, eller jag snackar nog bara skit nu. Nästa helg är jag pepp igen ska ni se. Stockholm och Gävle(som jag varit i senaste helgerna) är ju mer händelserikt, fast hittills mest på konstiga sätt ;) haha.

Lördagen.. Jag vad gjorde jag då? Kommer knappt ihåg. Var bakis mer än halva dagen. Sen mot kvällssidan så drog jag och sa hej till Martin, Clabbe, Björnen, Micke och Stina. Sen fick jag vara med om en biltur som kändes som en näradödenupplevelse. Fast jävligt roligt! :D Sen skön myskväll och sova tidigt! Naaajss

Söndagen så åkte jag och Ann till Hudik på morgonen för att kolla Tallåsen som spela fotboll. Efter blev det Frasses, och sen hemresa. Sen kollade jag och Micke på Himlen är oskyldigt blå. Jag hade nog för höga förväntningar, för jag tyckte filmen var väldigt medioker, eller mindre bra än medioker till och med. Får 2 av 5 Hästar. Det enda som typ var bra var att Bill Skarsgård var med. Senare blev det BB-mys. Blev ett gäng på 7 pers i slutändan, nice med bra folk! Puss på er å så!

Slänger upp lite bilder från fre sen. Orkar och hinner inte nu. Nu blir det plugg fram till klockan 14, då Johanna slutar och kommer hit. Så kvällen kommer bestå av att följa henne till ridningen sen blir det tv-spel å så!


<3

Hejsidåsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0