aa precis

Idag har jag typ:

- Pluggat

- Suttit dator. För stor dos

- Lagat kungmat

- Kolla nya avsnittet av Desperate Housewives m fl

- Varit ute och sprungit. Men min höft dog så gick inte alls. När man var liten så var det bara att hoppa upp från sängen på morgonen och då var man redo att springa 70 varv runt huset och göra volter mm utan nån uppvärmning eller nå. Nu har man alltid ont, eller om man inte har det så får man det så fort man ska göra nåt bra! Orka. Sen gick ju solen ner å, när jag kom ut. Sen när jag kom hem så ser jag från fönstret att den jäveln kommer fram igen. Ett tecken på att jag inte ska lämna lägenheten heehee och ett tecken på att jag inte ska träna. Bra tack då vet jag :D Najs

- Låg i badet i över en timme. Höll på att svimma efter.


Nu ska jag laga kungmat igen. Sen kommer Mikaela till mig :) Sen nörden Micke efter han kollat på Real Madrid match. TYDLIGEN ÄR DET VIKIGARE ÄN BIG BROTHER!!!!?!?!?!??!?! Haha hur kan nåt vara viktigare?! Nä men jag skämter jah juu. Daaah?! Hööörs haaaaaaaaaaaaj

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS. Märkte att min cykel har kommit fram helt nu, från snöhögen den var begravd i. Så nu ska jag inte springa eller gå nånstarns förrän när det blir mycket snö igen. Så ni vet då å så. Slänger upp en cykelbild här då bara för att jag inte gillar bildfria inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0