nytt inlägg

idag träffade jag underbara mala och följde med henne till arbetsförmedlingen och bibblan. sen bjöd hennes pappa oss på lunch! christer är verkligen snel pappa han :)

sen har jag faktiskt pluggat lite idag! så har ju börjat iaf! DET ÄR BRA DET!
sen har jag också beställt bredband till nya lägenheten idag! tog 8 Mbit. Lika bra det. för segt, ofungerande internet är det värsta som finns. och det har jag måstat stå ut med under dessa månader hemma! så känns bra nu.
ska skicka in bostadsbidragspapper bara jag orkar också:)

jag och johanna har gjort något nyskapande idag vi, vi har gjort persisk potatisröra! DEEEET NIII! Det har ni inte ätit e! höhöh :)

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0