men va?!

alltså katastrof! Kommer inte in på facebook! WHATTA! Det värsta är att jag känner typ mig helt maktlös och har ångest över det ;p haha. Betyder att facebookberoendet ä lite för starkt.


Bra med dagen:

- Ätit på finess med mammis och köpt tuggummi så jag har lång tid framöver!
- Varit med Mala och skrattat åt gamla roliga bilder. (ska köra ett litet bildrace snart)
- Träffat Wonken som gjorde mig glader! Hon tittade när jag red, och sen åkte vi hem till mig och drack te, mös och prata :)
- Blev klar med den där jävla bostadsbidragsansökan. Omg, vilket jävla sull! Men noga skare va.
- Malins pappa tycker jag är fin i glasögon :) Jag tycker om Malins pappa mycket!


Dåligt med dagen:

- Extremt ont i nacken. Kunde inte köra bil properly och kunde inte heller rida så bra som jag önskade. Om det inte gått över till lördag, DÅ JÄVLAR! SItter med en riskudde nu och hoppas att den gör susen, ska smörja in mig med zoon också, så ni vet!
- Fick hemtentauppgifterna och fick ännu mer ångest över skoljobb. Men det fixar jag. lättå
- jaaaaa jag kommer inte på facebook, lixom whatta ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0