trött och dum

heejjjj!
har just varit ute på en raggarsväng med malin<3 och kom just hem till lägenheten.

har kommit en bit påväg här i läggan. men mycket kvar att packa upp. tackar ann som kom förbi i lördags och packade upp typ alla mina köksgrjjer och ställde in i skåpet. och tackar malin för att hon var här och var moralt stöd :p haha. så mycket nytta gjorde hon då inte, liggandes på mitt badrumsgolv. gullis<3

lördagens festkväll var rolig. blev dock ingen utgång för mala och mig för vi hade viktigare saker för oss än så! kändes riktigt bra att spara in lite pengar. DOCK så försvann den intjänade pengen på carolina gynnings parfym idag. OoopsSSsS! höhööö!

söndagen spenderades med huvudvärk och lite illamående i läggan, men hade iaf trevligt sällskap! :D det blev bakispizza och fiiiiilm :D

Idag vare tänkt att jag skulle ha pluggat hela dagen men har inte börjat än iaf. ska börja nu! Fast om bara en timme kommer ju little j och hälsar på, blir svårt att plugga då. men ska försöka!

här kommer lite bilder från lörkväll:





Kommentarer
Postat av: elin

jag vill komma och kolla på ny lägenheten :D

2010-10-04 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0