tacksam

kära malapala var här och fixade jättemkt till mig igår. nästan inga kartonger eller påsar kvar nu ju:) tacksam jag:)
sen kom mammis senare och fixade massa också! <3<3<3 alla är såå härliga och hjälpsamma så!

idag blire fan serierace, ligger ju efter nu ju! sen ska jag nog ta en sväng ner på hillboms för GUESS WHAT!!?
pratade just med vanja, som bodde här innan, som sa att ljusdalshem hade sagt att de skulle behöva tapetsera lägenheten :D så jag ringde ljusdalshem och nu ska jag få tapetserat hela vardagsrummet iaf! :D för allt annat är från 2008 och ganska fräsch! så de har lagt en beställning nu hos målaren sa dom så blir väl av nån gång i framtiden :D
och jag och mamma som har satt upp en lackhylla:p haha ska man orka ta ner den då ?

börjar längta lite till helgen jag nu:) så jag får träffa alla mina underbara vänner , ni förgyller mitt liv och jag vet inte hur jag ska klara mig utan er<3<3

nu ska jag kolla på ANTM!
hörsss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0