school

tjabbbaa :D

school har varit fokus hittills idag... fast egentligen inte. hamnade med två härliga tjejer som var roliga att prata med och kändes som vi pratade mer om annat än om litteraturen :) men kuligt vare!
något som är bra med att komma till h-sand är också att där finns ju mitt älskade subway kvar! subway som de verkar avveckla överallt. fattar inte.

nu sitter jag i wonkisens lägenhet själv. hon var tvungen att dra på kårmöte. but she'll be back in about 1 hour, å då blire till att laga WOK :D gööött! var ett tag sen jag åt det nu faktiskt!
resten av kvällen kommer bestå av film, himym och kungarna av tylösand! och lite plugg ska jag klämma in också!

nu ska jag ta en dusch och sen invänta sambon!

bye



myyys från igår



Kommentarer
Postat av: Idaaaaa

Värsta myyyys! :D Saknar er!! <3

2010-10-22 @ 00:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0