WIHOO :D:D

asså det är nå sjukt hur peppad jag är inför imöra! sundsvall, fest, daniel adams-ray och underbara vänner! kan det bli bättre? NEJ! :D wihoo :D:D:D

pigg idag jag :D vilket är konstigt för igårkväll hade jag sjukt svårt att sova och var allmänt förbannad och uppe i varv, tyckte lite synd om micke :p men mina jävla vägg-i-vägg grannar satt ju uppe och spela tv-spel, eller kolla på film eller vad fan de gjorde, till typ 2 på natten. och typ hemmabion på högsta volym. grattis! no common sense there obviously? helt ok när det är helg å så, det bryr jag mig inte om. men nu vet jag vad som gäller då! LÄTTÅ

ikväll så vet jag inte vad som väntar. ann ville jag skulle följa med hem till lisa, som fyllt 18 år :D GRATTIS! och jag funderar på det! men då kommer jag vilja gå ut juuu! haha! men jag vill spara mitt pepp inför imöra! haha vi får se vad som händer! :D time will tell.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0