uppe

vaken och pigg! ska slänga i mig lite frulle och sen försöka få nåt gjort!
ska nog ta och städa samtidigt som jag lyssnar på en ljudbok (kurslittertur alltså!) multitasking oh yea!

är jäklans glad jag förresten! det var meningen att på tors denna vecka och tors nästa vecka så skulle vi ha nätseminarium, då man alltså sitter på lärplattformen på internet och pratar med varran i headset (alternativt webcam). och jag har bara känt, fan vilken weird situation, så har inte sett fram emot det. men på träffen fick vi reda på att det inte var obligatoriskt :D så jihooo!
och sen en till sak som jag är jävligt glad över är att ann berättade att biggest loser s.10 har ju börjat och jag hade ingen aning! jag som brukar har sån koll! fan. så 8 avsnitt till min förfogan! :D MARATHON! :D (dock kom detta vid ganska fel tillfälle eftersom jag har sjukt mkt att läsa).
och sist men inte minst så är jag sjukt glad och lycklig över alla underbara människor som finns i mitt liv! är så glad att jag har er alla<3

jag känner mig allmänt lycklig, det är så det känns just nu. och då ska man vara glad, och ta vara på det. ett bra citat lyder:
"happiness is a mood, not a destination"

:)

think about that one for a minute. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0