pisskväll

det är första advent och jag sitter ensam i min lägenhet och funderar på att skita i att tända det första ljuset, tänder det hellre imöra eller nåt när allt känns bättre.

den här kvällen har varit en äcklig jävla skitkväll som kan dra åt helvete. det verkar som att allt hinner ikapp mig nu och då ska man inte vara själv i lägenheten. borde åka till miki och elin men orkar inte, ska nog bara sova ist. alltså orkar inte tänka mer nu, orkar inte undra!! och när jag tänker på att malin ska flytta till norge vill jag dö. och när jag tänker på hur jag behandlar vissa personer så vill jag bara dö ännu hårdare. och när jag tänker på hur sjukt fucked up jag är överhuvudtaget så jaa.. blä är ett bra ord.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

men hjärtat, du borde ju ha kommit hem till mig! <3

2010-11-29 @ 08:22:59
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/
Postat av: Malin

älskling. <3

2010-11-29 @ 09:53:01
URL: http://malinhultin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskade vän, du borde ha kommit till oss <3

2010-11-29 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0