love love

gjorde tentan imörse, gick ju skit som jag trodde hela tin! men var ju väntat så får ta tag i det sen!

sen kom malin. vi satt ocg grina tillsammans och var allmänt depp först! ojojoj! sen ryckte vi upp oss och städade, lagade mat, kollade serier och gick en sväng på marknad! älskar dig mala!

sen vid 16 mötte jag upp mikaela och elin och vi gick på systemet och shoppade till helgen! :D awesome! nu har elin skjutsat mig till blåbärsstigen och snart jag ska åka och rida! roligt är att ida och hanna ska med. kanske lillen och sophie också! haha har nog aldrig haft sån stor publik ;) men kuuul <3

:) 


Kommentarer
Postat av: Malin

"..och snart jag ska åka och rida" bra där Sandra haha love U

2010-11-04 @ 18:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0