ger er kärlek!

hemma nu efter s-svall! ojojoj vad vi har haft roligt. mkt känslor och hit och dit dessa dagar! men SÅ JÄVLA VÄRT!
daniel adams-ray ägde hela stadshuset med sitt sjukt heta appearance! såååå braa såååå sjukt bra! :D:D

nackdelen med kvällen var att det var hur jävla mkt folk som helst alltså! HELT STÖRT! tror det var 600-800, inne på en krog alltså! galet! vi lyckades ställa oss nästan längst fram men det var sånt sjukt tryck bakifrån så om ni undrar varför mina filmer är som dom är så är det därför;D hehe speciellt på gubben i lådan, förbered er på kvallen på videon SUGER! kolla gärna på de andra också, inne på min videofy! :D






jag tackar elin, mikaela och wonkan for these days! tack för att ni är så underbara och för att ni förstår mig så braa! så ska vänner vara! love u guys! och jag tackar daniel adams-ray för han är bääzt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig <3

2010-11-28 @ 21:35:28
Postat av: Elin

löve <3

2010-11-30 @ 10:31:07
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0