en miljon på backen

yo yo!
wazzaaapp?
sitter och pluggar jag, men har fastnat lite eftersom jag tydligen har fattat fel och inte har två böcker som jag borde ha (?!?!?f!uu?c!kk) omg. men fan inte mitt fel e. otydliga jävla litteraturlistooooor. dö kurs döö

annars en wonderful day hittills. the walking dead med micke imorse och sen kom mala och slickade på mig å såå och sade att walking dead var dåligt. hon e dum ibland. sen lunchade vi och ann var också med:):) vi gjorde kyckingfilé, pommes och dragonsås! gött gööt göttttt. <3

snart ridning! längtar faktiskt som bara den! brukar inte göra det, eller förstå mig rätt, jag har ridit i 13-14 år och det har blivit en rutin lixom! men skulle verkligen inte kunna leva utan hästarna så uppskattar verkligen mitt intresse :)





ASSÅ FATTA ATT IMÖRA ÄR DET PARKEN! OJOJOJOJ! ELIN OCH WONKII<3<3<3<3<3
ÅÅÅåååhh kommer bli en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig sändrimu! <3

2010-12-10 @ 12:03:14
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0