typ pepp :)


Dagen :

- Packning till Härnösand/Sundsvall. Jag och Wonk åker tillsammans på måndag upp till S-svall med bil, till hennes lägenhet. Jag kommer alltså att pendla mellan S-svall och H-sand tis, ons och tors. Resten av tiden kommer spenderas med wonk och det är uppskattat som bara den! Kanske får träffa hennes nollor också :D

- Skrivit packningslista till Tunisien! Jag och Mala har suttit idag och skrivit och planerat :) PEPP PEPP som faan!

- O.C med sis! Fan va ägt att kolla på O.C igen :D

- Feeeezzt!
Chill med Miki, Ann och Malin hos Mik :)



Har inte tid att skriva mer lista på vad jag gör. Nu ska jag görat ist :) hehe


Kommentarer
Postat av: Wonki

Höörru.. Du kommer hänga AS mycket med mig och n0llorna. Count on it ;D

2010-08-28 @ 20:37:03
URL: http://vitardetimorn.devote.se
Postat av: Elin

SV: jaa jag har sett den :) jätte bra tyckte jag!

JAG var oxå med på chillkväll :D

2010-08-29 @ 13:33:20
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0