häst

Har haft en ganska så givande dag idag! :D Varit på Åkerslund ch slängt massa skräp från stugan sen har jag och little j tittat på gossip girl och sedan kom mala och då satt vi å fixa massa med utbildningsgrejjs!

Sen följde de båda med mig på ridning :) det var skönt att få rida igen! Massa nytt folk i gruppen, saknar nina, julia och katarina! :(
Nu väntar jag iaf på ett samtal från min älskade wonk! Hon är min ängel just nu, eftersom ALLA vandrarhem och hotell är upptagna i Härnösand nästa vecka så fick jag bo hos wonk i hennes lägenhet i s-svall, så får jag pendla i några dagar! Ska bli myyys, trots att hon kanske inte hunnit in med så mycket möbler då!

Imöra blir en såkallad BUSY DAY! Jag och mala har mycket att uträtta, sen blir det miki-tajm på kvällen <3<3

kisses for y'all



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Syns imorn darling! <3

2010-08-26 @ 22:25:46
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0