skräckhelg

Söndag idag och imorgon är det vardag på riktigt. Imorgon börjar jag jobba :) Jag är i detta nu inte ens nervös, vilket är ovanligt för mig. Tror det känns så pass bra eftersom jag fick så bra bemötande förrra gången jag var där och hälsade runt på folket. Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska ha en bättre morgonrutin än de jag haft tidigare jobbperioder. Förr har det alltid varit så att jag har fixat ordning på allt kvällen innan, lagt fram kläder och gjort en macka osv sedan klivit upp 10-15 min innan jag bör gå och full fart iväg. Jag ska nu, som jag tänkt, kliva upp en timme innan, dricka kaffe, äta nåt och kolla på tv ett tag. Så har jag tänkt, så får vi väl se hur det går med det.
 
Denna helg har i alla fall varit helt fantastisk! Ann kom hit och vi har haft det så underbart! Lagat middag, spelat spel, haft massagestunder, kollat på skräckfilmer med mera. Klämt sönder varandras händer av rädsla xD Det har helt enkelt varit den perfekta helgen :D tack finaste Annsingen <3 Nu ikväll planerar jag att bara ta det lugnt och göra middag och mysa med Mikael. Hoppas ni haft en bra helg! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0