imagine if the heart could shed it's skin

Goddagens
Då var det helg då. Och det är en helg som för en gångs skull är helt oplanerad. Vilket känns rätt skönt ändå. Men om någon har något förslag så är jag öppen :D Har dock dragits med en jävla tandvärk på grund av min visdomstand de senaste dagarna, så kanske är bra om man är hemma och vilar. Var i alla fall hos tandläkaren i Sätra idag och det gjorde oooont men hoppas det blir bättre nu!
 
I övrigt mår jag rätt bra. Har varit tufft det hela med mormor. Känns ändå skönt att hon fick somna in fridfullt och att hon förhoppningsvis har det bättre där hon är nu. <3
 
Jag och Micke såg en bra film igår, om ni inte sett den så kan jag rekommendera: Saving Mr. Banks. Började även kolla på Birdman, men tyckte den var så dålig så stängde av skiten. Andra bra filmer på senaste: Big Hero 6 och The good lie! Blir väl någon till film ikväll kanske. Fast är ju Mello också. Har köpt en Complicity flaska som ska avnjutas. Det enda som fattas nu är att man hade något mysigt djur här! Saknar Milton, Pipen och Cosse. Men tur man har goseMicke iaf <3
 
Jag önskar er en fin helg! Puss

Kommentarer
Postat av: wonken

Åååh Big Hero 6 var ju riktigt bra :D <3<3

2015-03-01 @ 12:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0