älskade

Längesen det kom en uppdatering här nu. Beror mycket på att det har varit mycket i livet på den senaste tiden. Nytt jobb vilket har betytt att man varit trött på grund av mycket nytt. Det har blivit en rätt hoppig intro då både arbetskamrater varit sjuk och även jag har varit sjuk. Men snart hoppas jag komma in i det hela bättre. Gäller att komma igång och hitta sitt eget sätt att jobba osv. 
 
De senaste dagar har varit riktigt jobbiga. Mormor fick en stroke och hjärtinfarkt i söndags och jag har varit på sjukhuset både måndag och tisdag och suttit vid mormors sida.. På tisdagskvällen somnade hon in. Det hela är väldigt overkligt och jag känner just nu att allt är så ofattbart. Mormor är borta. Bara 74 år blev hon. Älskade mormor, du har haft det så jobbigt och gått igenom så mycket de senaste åren. Älskar dig och kommer aldrig glömma dig <3 Nu får du vila och vara tillsammans med dina bröder <3
Älskar dig mormor <3

Kommentarer
Postat av: wonken

älskade vän <3<3

Svar: <3<3<3

2015-03-01 @ 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0