Okej...

.. Det var alltså så längesedan jag loggade in på blogg.se att de bytt utseende åså. Hehe. Senast jag skrev var det fortfarande sommar.
 
Om man då på något sätt ska försöka sammanfatta tiden från då till nu.. Det känns lite svårt dårå. Men mycket fokus/tid på jobb. Jag måste ju säga det att det tar sin tid att vänja sig vid måndag-fredag jobb och att sedan ha någon energi över till resten. Eller egentligen handlar det inte om att vänja sig utan bara inse att du har inte samma liv och samma tid som innan. Man kommer hem från jobbet och bara är nöjd över att vara hemma och dagen som varit. Jag känner att tiden och orken räcker fan inte till! Sen är det helg och man har i princip alltid nåt inplanerat.
 
Men i alla fall så det är en vanefas för att man inser att det man hade förr, som student, inte längre är möjligt. Dvs träffa vänner på samma sätt, resa fram och tillbaka, tex hem till mamma och pappa eller till vänner. Man känner på nåt sätt att det är en förlust för man är van att leva på ett sätt och nu kan jag inte det längre.  SÅKLART är det givet att det är så, men jag har varit student för länge innan och vant mig för mycket xD Man plågas av det dåliga samvetet och man plågas av att inte träffa alla dom jag älskar tillräckligt ofta.
 
Sen är jag sjukt deppig över ridningen också.. Får sån sjuk ångest över att jag inte rider på LRK längre. Usch kan knappt tänka på det. Ridit sen 5-6 ålder non-stop och nu INGET. Tomheten. Men livet går vidare och man förlorar saker men har också vunnit så mycket. En bra arbetsplats och underbara kollegor som ger mig SÅ mycket. Men jag vill ha allt ju haha. Ge mä mer tid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0