du är nog mer av ett minne än en vän

Hej! Såå skönt med lördag! Jag känner mig full av energi idag! Pigg och glad :D Solen skiner!! Den senaste veckan har nämligen inte varit lätt, ingen energi alls och mått så jäkla konstigt. Var hemma från jobbet två dagar :/ Och när jag väl kom tillbaka på jobbet trodde jag att jag skulle bli tvungen att gå ut från vårdplaneringen vi satt på. Svettades som en tok, huvudet snurrade och jag mådde illa. Men det blev bättre mot mitten av torsdagen. Min kropp vill inte samarbeta med mig nu för tiden alltså..  

 

I alla fall så har jag redan hunnit med mycket idag! Tvättat flera maskiner, städat, lagat lunch, varit på springtur, suttit ute på ballen med kaffekoppen i handen och podd i öronen. Det är bra härligt att vara effektiv ibland. Jag måste ju ibland make up for alla gånger jag otroligt ineffektiv heh. Nu ska jag snart gå till Willys och handla. Vill storhandla men Micke har bilen med sig till Ljusdal. Men man kan ju handla rätt mycket ändå. Bara det inte blir mer än två påsar helst.

 

Ja men då önskar jag fölk en härlig lördag. Här är några låtar som jag lyssnar mest på i lurarna just nu:

Mikky Ekko - Time

Kite - True Colours

Llojd - Nya segrar

Priory - Weekend

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0