du var så poetisk

Godkvällers. Sitter i mitt flickrum och lyssnar på oldies och känner mig allmänt lycklig. Jag får sånna där dagar då jag känner mig tacksam mot allt och alla och idag är en sån dag: Jag är så tacksam mot min familj, för det liv och de förutsättningar de gett mig. Vi har i alla fall lyssnat på massa musik tillsammans idag. En låt som som var en av mina absoluta favoriter när jag var liten var denna goding, som jag fortfarande älskar lika mycket idag: Staffan Hellstrand – Lilla fågel blå
 
Jo men annars då?... Jorå. Massa plugg. Helt Sinnes. Igår gjorde jag tre intervjuer som jag sedan bearbetat och idag har jag skrivit 8 sidor text. Imorgon är det bara att fortsätta för då ska det vara klart.. Bara kämpa på. Men det kändes jävligt bra med intervjuerna och jag känner redan att det kommer bli bra. Man känner sig faktiskt nästan rutinerad när det gäller att skriva uppsatser nu haha.
 
Negativt idag är att Milton gjort illa benet så han haltade ett bra tag. Men verkar ha blivit bättre på kvällskvisten. On a positive note: Brynäs vann mot Färjestad med 4-1 i Gavlerinken idag. Jag och pappa kikade på matchen i soffan och sen blev det god mat och en liten likör. Sen blev det grönsaker, dipp och chirre framför Så mycket bättre med hela familjen samlad, ingen utgår ju när det finns sånt götta :D Familjen gjorde en sjukt bra cover på Tokyo! KING. Nu blir det Bigbrother och sen sleepa. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0