you shine even on a rainy day

Nämen god natt! Livet just nu är lite speciellt. Mycket av min tid går till att läsa om, tänka på, diskutera och bli påverkad av politik och åsikter. Jag är i en ständig tankeprocess kring vad som är rätt och fel och ständiga funderingar och vinklingar av olika händelser, påståenden och åsikter. Om det är något jag tycker är viktigt så är det att försöka se saker ur flera perspektiv och att försöka att inte vara instängd och helt fäst vid åsikter. Utan jag vill vara så att jag kan påverkas och utvecklas i mina tankar och åsikter. Senaste veckan har det dock blivit för mycket. Så just nu ska jag försöka ge min hjärna semester på den fronten.

 
Är i detta nu nyanländ i Ljusdal. Bestämde mig spontant för att åka hit. Johanna mötte mig på stationen och vi tog en långpromenad hem till ämbarbo. Jag måste få berätta om kärleken till min fantastiska syster. Att det ens är möjligt att älska någon såhär mycket?!  Alla ska veta att jag är så imponerad av henne och den person hon utvecklats till. Du är bara 16 (snart) men du är så klok. Och för att inte snacka om hur jävla snygg du är! Jäntan har ju klippt av sig allt hår och det är ju så sinnessjukt snyggt <3<3<3
 
Nu ska jag inte sitta här och nattskriva nå mer. Nu ska jag sova. Är så satans trött. Imorgon blir det läsa läsa läsa. Andras uppsater... Är för övrigt väldigt nöjd med min nya mobbe. Nämligen köpt en S5 :D GODNATT vänner

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0