hur ser det ut där du står?

YEEEY! Nu är hemtentan inskickad. Varit klar med den ett tag men ändrade lite småfix nu och nu är den redo att skickas in. Känner mig osäker på hur detta kommer gå. Känns bra samtidigt att det skulle kunna gå åt helvete. Har varit svårt att veta vad de vill ha lixom. Vissa frågor har varit svåra att tolka plus att lärarna har satt en mkt stram gräns på hur mycket vi får skriva. MEN nu är det iaf inskickat och jag är nöjd.

 

I måndagskväll var jag och Mikaela lite spontana. Eftersom båda var klara med tentan så bestämde vi oss för att dricka vin. Micke drack med sina kompisar på annat håll och kom vid midnatt cyklande så lilla Sandra inte skulle behöva gå ensam hem från Brynäs. På vägen hem skjutsade Micke mig på cykeln. Jag sa flera gånger att det inte skulle gå bra haha. Trodde vi skulle ramla eller nåt, för Micke var inte speciellt stabil i cyklingen om man säger. Det hände inte som tur var. Men; samtidigt som jag säger "Kommer säkert komma en polisbil nu, för här åker polisen jämt"... Då kommer polisen. De saktar in farten bredvid oss och tittar på oss men stannar inte för att läxa upp oss som tur va xD Efter det hoppade jag av haha. Kände mig som ett påkommet barn.

 

Nu befinner jag mig i ett soligt Ljusdal. Jag och Micke tog bilen hit igår. Familjen blev så överraskad så, de trodde inte jag skulle komma förrän på ons eller tors. Så jag kommer stanna här tills på torsdagskvällen troligen. Ska rida på tors. När jag kom igår så blev det klädprovarkväll! Vi familjen har beställt massa kläder från en jättebra sida och igår fick jag testa allt. ALLT var perfekt och är nöjd med allt. Så himla roligt :D Haha köpte bland annat en katt-one piece. Så jävla fulsöt xD

 
Nu luktar det gott från köket. Pappsen lagar väl nåt gött som vanligt! Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: wonkis

hahah så typiskt dig och säga det om polisen också xD <3

2014-03-27 @ 07:11:07
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0