dan före dan före jul

Här sitter jag och myser i min ensamhet. Glögg och fyra tända adventsljus. Micke tog ett gnet igår och kommer hem inatt. Vilket var mkt värt pengarna tych ja. Idag har varit en skön dag, med mindre plugg än vad jag nu vant mig vid, vilket har känts som en lättnad. Skickade nämligen in rapporten i helgen, så det känns mycket bra. Imorgon blir det fira jul i Harkskär och sedan beger vi oss till Ljusdal. Julstämningen börjar infinna sig och jag ser fram emot julen och allt vad det innebär. På juldagen blir det reunion med massa brudar hemma hos Hanna. Ser verkligen fram emot det :)
 
I mellandagarna får jag sätta igång med plugget stenhårt igen för att kunna slappna av lite på nyår, förhoppningsvis. Det är trots mycket press från plugget en härlig tid nu och jag mår väldigt bra. Trots att framtiden som snart nyutexaminerad känns lite oviss så känns allt så tryggt och bra. Känner mig så glad över att allt ändå går så bra just nu med skolan och att jag har min fina pojkvän och jag känner mig så himla kär <3 Ja jag känner mig helt enkelt lycklig. Vilket man är tacksam över i dessa juletider.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och kika ett nytt avsnitt på en serie jag började kolla på nyss. Outlander. Verkar som en mycket lovande serie :) Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0