nu läl

Hejhopp!
Nu vill jag komma igång med träningen igen känner jag! Tränade ju i Ljusdal i söndags. Det blev rätt mkt hostande pga att man varit sjuk men gick ändå rätt bra. Sprang 4 km och körde även crosstrainer i 20 min. Men det var tungt så vill komma igång igen nu! Men vill ju inte köpa nåt månadskort när jag ska utomlands om två veckor lixom. Mikaela har fått prova på-kuponger på tre veckor på Må Bättre som vi funderade på att prova. Tycker det är rätt roligt att prova olika gym! Prova på gratis säger man ju inte nej till!
 
Idag blir det plugg med Mickis. Vi har mycket att prata om gällande uppsatsen. Mycket att fixa känner jag. Ibland kan det kännas som stora hinder och mycket att göra när man tänker på det, men det är amazing hur vi lyckas komma fram till saker så smidigt och bra. När vi väl sitter där tillsammans går det alltid över förväntan bra. Känns king.
Ha en bra måndag nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0