återhämtad

Tjoooo
Det är söndagvkväll ikväll och jag har just sett klart på mitt favvoprogram Spårlöst. Faktiskt det enda programmet som jag följer på tv. Söndagkvällar kl 21 sitter jag bänkad. Måste ju säga att fan va bra jag haft det de senaste dagarna. Haft en jättefin helg i Ämbarbo. Dagarna innan var inte heller så dumma. På onsdag firade jag och Mikaela med vin på Interpool att båda två kommer att jobba på biståndshandläggare i sommar, och på samma ställe dessutom! Så jäkla roligt att Mickis också ska jobba där! Torsdag pluggade vi tillsammans hos Mikaela och fick mycket gjort. Fredagen åkte jag och Micke till Harkskär och blev bjuden på god mat och gott sällskap. Vi tvättade också finbilen, så den blev vårfin. Jag var högtryckstvättssprutare och Micke tvättare.
 
Sen helgen då! Åååh haft en riktig sån där återhämtningshelg! Bara umgåtts massa med familjen. Jag och Johanna har tagit långprommis, varit ute och fikat. Jag och mamma har varit på Järvzoo. Vi har varit och tränat tillsammans hela familjen (-Tobbelatis). Grillat har vi också gjort! Och idag innan jag åkte hem fick jag träffa mormor en snabbis. Känns bra att man inte druckit nån alkohol alls på en helg för en gångs skull ;) Är dessutom någorlunda fri min förkylning nu också. Nu är man laddad inför den kommande veckan.
 
Lite bilder från föregående vecka :)
 

Pussinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0