fuji!

Satan va veckan går fort! Imorn är det lixom torsdag! Imorn börjar World Cup! Så sinnes peppad att åka hem till Ljusdal och kolla bandy och träffa alla <3<3<3<3
 
Peppad nu också för att jag har beställt en fotobok HELT GRATIS! 80 bilder i den och den blev jättefin. Fick den gratis genom ett erbjudande. Jihoooo :D Sen har jag och Micke ätit god kinamat från Bong mai idag också. Nu ska vi se film. Mår väldigt bra nu asså! Men jag har ofta stressen i kroppen och har en överfull hjärna. Efter en och en halv vecka på praktiken har jag lärt mig sååå mycket. Nu har jag fått börja skriva lite utredningar och börjar lära mig processen i Treserva lite bättre. Och sen har man varit på så många hembesök att jag inte ens kommer ihåg hur många.
 
Stressigt inlägg men är lite speedad känner jag. Tror nog det blir ett glas rött nu till filmen. För att jag är värd det xD LÄNGTAR TILL IMORN! Träffa ANN!!!!! Och sen fredag då blir det träffa Ida, Elin, Wonk, Elin m fl :D:D:D:D PEPP
. Känner mig som en yngling i mitt sätt skriva nu men jajajajaja :D
 
Pösssss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0