en ekvation som inte går att lösa

TJO
Jag har inte tränat på kanske 3 veckor... Illa asså. Men istället så går jag jävligt mycket. Blir nästan en mil varje dag, på jobbet och från o tilll jobbet. Hur hinner folk jobba, ha ett liv och sen träna? Handlar väl dock mest om att jag tycker det är så tråkigt.. Saknar min motivation; Ida. 
 
Tänkte nog dra ner på Sommarkväll på stan ikväll. Kolla lite i affärer och ta en mjukglass kanske. Bara njuta av att vara ensam i ett folkhav. Det är något jag verkligen gillar; att strosa runt ensam på stan bland massa folk och att inte behöva prata med någon alls men ändå ha den där rörelsen och ljudet runt om. Sen äre ju ULRIK MUNTER Å xD KÄNDIS HAN
 
Ha en bra kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0