i need to look in your eyes

Det har varit min födelsedag. Den spenderades tillsammans med bäste Wonkidonken och sen hemma i lägenheten helt sooooloooo. Var meningen att jag skulle va i Ämbarbo, men där hade/har hela högen feber så kände inte att jag kunde åka dit. Bli sjuk igen nu skulle vara förödande för skolan, eftersom vi får massa restuppgifter för minsta lilla vi missar. Tobbe hade även feber på sin egen födelsedag... Kul. Grattis i efterskott min älskade bror <3 Sen så har de varit sjuk sedan dess och jag har ännu inte vart hem och träffat min familj. Firar alltid födelsedan med familjen ju... Känns som att jag inte alls kan glädjas åt nåt just nu. Mormor ligger på sjukhuset, och senaste jag hörde så sa läkarna att hon skulle amputera hela foten. Vet inte hur jag ska reagera på nåt. Sen så känner jag så otroligt mkt med Irene som fick förjävliga nyheter idag. Och hela tiden så har jag så himla mycket plugg att göra. Orkar inte. Och nu blev Micke just tvungen att åka till Ljusdal. Vill att han ska vara här ju. Har haft föreläsning hela dagen idag och nu tänker jag fan inte plugga mer idag, fast jag borde. Men jag vill glömma allt nu och spendera resten av kvällen i serievärlden. POSITIV MAN ÄÄÄ. Nääääää. Just nu skulle jag behöva en 3 timmar lång pod av Alex och Sigge. Tur jag har Alexs bok som jag fick av Ida när jag fyllde år. Men har snart läst ut den, så försöker hålla tillbaka lite där. Eller så skulle jag helst av allt vilja ligga och kramas med Johanna och pussa på henne.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0