whenever i touch your slow turning pain

Fredag! Jag välkomnar dig. Blev en kort vecka. Var sjuk i början av veckan så det blev bara två dagar på praktiken innan helg. Idag flyttar Mikeala till Gävle! Hur sjukt är inte det? Fan va tiden går fort. Jag har hela tiden längtat till att hon ska flytta hit men det känns inte verkligt nu när dagen är kommen xD Så idag tänkte jag hjälpa henne och flytta in åså! Imorgon bär det av till Sundsvall. Jag, Ida och Elin åker till Wonkan. Ska bli jävligt skojj!
 
Igår var jag, Micke, Elin och Robin på Hobbit 2! Satan vilken bra film. Spännande varje minut genom hela den långa filmen! Åt julbord igår på IKEA också, vilket var göttans. FÖr övrigt är jag klar med alla julklappar! SKÖNT DÄ!!
 
Blev ingen ridning igår :/ Ska ju egentligen rida jämna veckor. Men det börjar bli krångligt med det där nu. Mamma jobbar ju numera i Hudik, vilket krånglar till det för mig med skjuts från tåget och att kunna få tag i vår bil. Och pappa jobbar ju kväll samma veckor som jag rider... Men ska rida nästa vecka istället. Sen om jag kan fortsätta nästa termin det återstår att se. Isf måste jag byta veckor. Vill INTE ge upp LRK och allt det innebär och betyder för mig <3
 
Saknar familjen gör jag också redan.. Träffar dom inte förrän om en vecka.
Johanna och jag doing what we love. Måla i målarböcker. Vissa saker blir man aldrig för gammal för!
 
Puss och ha en bra helg nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0