fyren

Livet just nu.. riktigt trevligt! Haft ett par riktigt bra dagar. Fredagen åkte jag och Jennie till Fyren i Norrsundet för att hjälpa till på julfesten där. Det har ju samlats ihop massa fina julklappar till barnen. Det blev att stå och servera fika och sen och leta passande julklappar till barnen som kom till tomten. Det gällde att vara snabb, men vi fixade det jättebra och det var en så himla bra dag! Dessa vackra ungar alltså, man blir ju helt rörd.
 
På fredagskvällen blev det lite vin och fest och sedan Rack n Roll. Första gången jag var på Rack n Roll faktiskt! Riktigt bra kväll :)
På lördagen blev det en mys- och tvättdag hemma för mig och Micke. På kvällen åkte vi till Harkskär en sväng! Idag ska jag och Ida gå på stan och kika lite :D
 
Snart är det jul!!! Lööv it. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0