det finns miljoner sätt att le

Här sitter man och det har blivit måndag. Dagarna ba försvinner bort. Men den senaste tiden som passerat känner jag att dagarna har fyllts med sådant som känns meningsfullt för mig. Vänner, familj, bra samtal, insikter och roliga aktiviteter osv osv osv.
 
I torsdags så hade vi en av de mest givande dagarna som jag någonsin haft i skolan. En präst och terapeut var där och förläste i mindre grupper. Sedan skulle vi öva samtalsmetodik med varandra och berätta om oss själva och vårt sammanhang och vad som kan ha gjort oss till dom vi är idag. Jag fick vara med Stina och det gick jättebra och var värsta givande :D Sen så stannade Mickis kvar i Gävle och vi drack vin och öl på ballen i det lagom fina vädret. Sen kom Jennie och gjorde oss sällskap. Vi blev lite sådär skönt fulla och gick till Stina på bilagan och sjöng kareoke. Så jävla roligt!
 
Sen har resten av dagarna spenderats i Ljusdal och det har varit jättemysigt och bra. Firade Elin på lördag och det var väldigt roligt hemma hos henne men krogen var väl inte det bästa:p Snart ska jag och mamma åka på Järvzoo :D och sen ska jag åka tillbaka till Gävle för att sedan fortsätta till Uppsala imorgon. Blir att fira Valborg där med Elin, Wonkan och Linn ! :D
<3
 
Det enda som saknar just nu är Mikael. På en vecka så har vi bara kunnat setts ca 3 timmar. Saknar så jag blir helt pirrig. Och att vakna av myzigaste smset så kan man inte annat än att längta sönder. 2 dagar till. Sen så. Du gör mig så lycklig
 
Ha en bra måndag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0