we just do as we please

Andra advent och snart slut på helgen. Helgen som varit lugn och bra. Haft stalljour i Ljusdal, kollat på hockey och myst i Harkskär och i lägenheten. Igår var det kaos i tågtrafiken och jag fick åka taxi hem till Gävle från Ljusdal. Åkte med två trevliga göreborgare och en skön taxichafför så resan hem gick fort. När man kom till Gävle så såg man brynäsfärger överallt och kände peppen i luften. JUBILEUMSMATCHEN. Jag var inte på plats på Gävlebockens arena (svindyra biljetter, går hellre på 4 vanliga matcher som blir samma summa tsm) men fick kolla på tv i Harkskär iaf. Fan vilken sjuk stämning det verkade vara där. Och Brynäs vann med 3-0 inför mer än 15 000 åsådare. Bra avslut på 100års jubileumet.
 
Ikväll blir det Bong Mai take away igen för mig och Micke och en film på det. Vi tänkte gå på bio, men eftersom vi har så olika filmsmak så är det bättre att kolla hemma där det finns ett större utbud än på bio :p Micke vill se Skyfall, men jag vägrar. Och han vill inte se dramafilmen jag vill se :p Har alltid ogillat Bond. Klassiker i know, men lame.
 
Ha en bra dag/kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0