talk in love and walk the town

Heeeeeejsi
Lördagskväll och här ligger jag i soffan i Gävle med min nya dator. Fick alltså en ny DATOR av Micke i julklapp! Helt sinnes va glad jag blev!<3 Iaf så mår jag väldigt bra och livet är mkt fint, förutom att jag har noll koll på dagarna nu såhär i mellandagarna, men det har väl ingen annan heller. Allt blir så off när man dricker på en tisdag och sen åker hit och dit och sen ska man dricka på en måndag. Helgerna blir inte helger på samma sätt. Men blev ganska påmind om att det var helg nyss, då Mikaela, Elin och Emma ringde mig och var fulla :p Sköna människor<3
 
Fan vilka fina dagar man haft de här senaste. Har varit så skönt att vara här i Gävle med Micke. Vi ha även firat jul igen, på annandagen, i Harkskär. Då jag fick fina klappar och fick äta riktigt gott julbord :D Sen har Larsson varit här i stan med mig och vi handlade på mellandagsrea. Sen kunde inte jag och Micke hålla oss och åkte också ut och köpte ett Xbox. Jihooooo! Så nu ska jag köpa mina favoritspel. Först och främst GTA 4 och Dead rising.
 
Idag har vi tränat, tvättat väääldigt många maskiner och sen har Erik varit här och spelat FIFA. Sen så låg jag och chillade medan Micke lagade mat till mig. Inte varje dag, men jävligt uppskattat och mkt gott också! Dutti kille <3 Imorn bär det av till Ljusdal för att fira nyår där :D:D:D
Nattti :) lite bilder från senaste tiden kommer sen! Söv gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0