reeeestless

Jag är rastlös, så rastlös. Varför kan jag inte bara vara nöjd efter en jättebra och givande dag? Jag är nöjd, men ändå rastlös. Sjukt störigt om man säger. Vad tror jag att livet är? Vad vill jag ha ut av livet egentligen? Har så svårt att hitta ro i mig själv. Har iaf haft en heldag på skolan idag. Handlat om barn till föräldrar med utvecklingsstörning, mkt intressant.
 
Trots 7 timmar i skolan så fortsatte jag med skolarbete då jag kom hem. Skrev vidare på rapporten, som snart är färdig. Imorgon var det meningen att mamma skulle komma och vi skulle julhandla. Men hon dissar mig........ Men jag ska iaf umgås med Ida! Så det blir nog en bra dag imorn.
 
Måste boka utlandsresa snart. Pallar inte att vara i denna torra och kalla luft hela vintern. Min hud kliar och blir ännu sämre än vad den redan är. Illa.
Klockan är 22 och jag vill sova redan. Trött. Hoppas ni har en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Eln

Du ska åka utomlands. Med mig, Ida och Wonk. bara så du vet :))

2012-12-11 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0