det sluter inte å snöööa..

...Därför tänker jag inte gå ut alls idag. Igår gick jag runt i mina pyjamasbyxor och Guldet ska hem-tröja hela dagen och lämnade inte lägenhetshuset en enda gång. Gick bara ner i källarn för att tvätta. Annars pluggade jag och kollade serier. Idag väntar samma sak. Fast minus tvätta. Det var även hockey igår. Vilken jävla kungmatch! Finalrepris yeeea :D
 
Annars då? Jorå. Mår väldigt bra faktiskt. Jag och Elin bakade två plåtar lussebullar i måndags. Och jag tror aldrig jag har bakat godare lussebullar faktiskt! VI E BÄST. Det viktigaste med lussebullar är att de blir saftiga. RECEPT KLICKA HÄR YAO
Nu blir det fortsätta med plugget. Försöka hitta bra referenser bara, sen sätta ihop allting. Man är ju kung. Hörs HAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0