det "klassiska" tacksamhetsinlägget

HÄÄJJ
Föregående jular på denna blogg har bestått av ett tacksamhetsinlägg. Lika bra att fortsätta i samma anda även denna jul. När jag läser tidigare jular så känner jag mig så töntig. Därför så ska jag vara mycket mer mogen denna jul för nu är jag ju äldre ;)
 
Men i ärlighetens namn så är jag väl inte så mycket mer mogen nu, men lite klokare förhoppningsvis. Jag vet i alla fall att jag mår bättre än vad jag gjort de senaste åren och jag vet att jag är tryggare i mig själv, med vart jag befinner mig i livet och vad jag vill :) Och det är jag tacksam över! Jag är tacksam till personerna som hjälpt mig att ta mig dit genom att stötta mig.
 
Julaftonsmorgonen har varit helt underbar. Ätit julfrukost, öppnat morgonjulklappen och lekt ute i snön med Johanna och katterna. Och Micke har varit förbi med min julklapp och jag är så sjukt nyfiken så måsta lägga den längst in i garderoben. LÄNGTAR TILL IKVÄLL! Nu sitter jag här och väntar på att mormor, farmor och Rolf kommer hit och då börjar allt :D:D:D God jul!
 
lägger upp lite bildääär

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0