HIG

Hejsi svejsi!
Hanna och Ida är väldigt bra vänner vill jag börja med å säga. Dom gick med på att gå upp tidigt på morgonen i onsdags för att följa med mig på Högskolan och visa mig runt och bara vara allmänt stöd. Behövde detta då jag fortfarande var jävligt chockad, så jag är väääldigt tacksam. Första dagen var jättebra! Träffade en tjej som jag connecta med direkt, Sofi heter hon. Det brukar vara väldigt mycket att ta in sånahär dagar, men all information blev inte så jobbig denna gång, då jag varit med om introduktioner några gånger nu (kurser och lärarutbildningen). Efter dagen hämtade Micke och Peter mig och Sofi och körde Sofi till vandrarhemmet, och sen åkte vi till Sassa och Jennys lägenhet och käkade pirraaa!

Tors och fre var också bra, vi fick våra studiegrupper och man lär sig att hitta i skolan mer och mer. Nu har jag haft helg och kopplat bort allting ett tag, träffat alla som gör mig glad och avslappnad, låtit skolan smälta in. Idag var jag en sväng och träffade studiegruppen och imöra blir det Hudik för att kolla på teleföreläsning. Nu är man igång iaf! Hoppas ni har det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0