vintrarna

Det har varit fint höstväder idag. Vintern är snart här och jag är ingen vinterfantast. Mest för att den är så lång. Vintern i sig är inget problem om den hade pågått ungefär lika lång tid som sommaren. Men nu är den typ ett halvår, och då blir man blekare och blekare, det är kallt, när det inte är speciellt kallt så är det blaskigt och grått, hyn blir ännu äckligare än vanligt och håret blir torrt och elektriskt. Sen blir man mer nere för det finns mindre att göra. Förra vintern var bland dom bästa vintrarna för jag var omringad av vänner och kärlek hela tiden. Umgicks verkligen jämt med gänget, oskiljaktiga var vi <3 Nu bor två av dom i storstan och jag och Elin bor kvar här i lilla Ljusdal. Men vi ska till Gävle snart båda två! Jag hoppas iaf att den här vintern blir lika bra som förra, om inte bättre! :)

.. Nu kan jag inte skriva längre för Micke sitter inne i köket och babblar med mig och vill ha uppmärksamhet! Han är söt! Nu ska han få uppmärksamhet, hare hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0