lowlifers

Gillar min lägenhet. Ogillar det här tattarhuset. Ser ut som stryk här utanför. Nyss såg jag en pensionär gå runt och plocka upp massa jävla ölbrukar och annat skräp här utanför på gräsmattan. Att folk inte kan ha någon slags common sense själv och plocka upp efter sig. Lowlifers. Och häromdagen så var det nån som hade vält alla soptunnor. Hundar ylar överrallt. Less tjej. Vill verkligen flytta till ett hus långt ute i skogen och va i fred. Ja, jag är en gnatkärring and proud of it.

Ja ok, jag är lite extra irre idag. Och det får man vara.

Idag har jag iaf varit i Hudik och förberett med studiegruppen inför seminariet i Gävle imöra. Micke har varit duktig och damsugit och fixat i lägenheten så nu ska jag fortsätta vara duktig. Tvätta, torka golv, laga mat mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0