utebliven sömn

vilken pissnatt. självklart händer allt drygt då jag ska upp å jobba tidigt på morron. la mig vid 23, blev värre och värre liv i huset och efter 3 timmar utan en blund så stod jag inte ut längre. när jag gick ut till bilen kom det en civilbil och en polisbil och det var massa packat folk där ute. blä. jag åkte iaf till mamma och pappa och sov i mitt gamla rum där. eller sov och sov, jag kunde inte sova där heller. var för irriterad och vaken. lyckades sova ca 1 h på hela natten. jag hatar att jag ska ha sånna här problem att sova, det är så himla jobbigt! det är pappas gener det där. fan va jag längtar tills vi flyttar ifrån tattarhuset till fina läggan i gääävle :)

nu har jag iaf jobbat klart för idag. nu ska jag lägga mig och kolla på film och försöka sova. sen ikväll kommer micke hem från sin första malmö-tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0