sjukt

Igår var bland det värsta jag varit med om. Århundradets värsta bakfylla och då överdriver jag inte alls. Hjälper ju inte att jag inte kommer ihåg något av lördagskvällen heller. Eller jo, jag kommer ihåg allting hemifrån med Elin och Ann och att jag tog en stor jävla Minttu shot innan vi gick. Sen kommer jag ihåg att jag va med Elin W inne på Jvg, men resten... inte en jävla aning. Fyfan vilken mardröm. Inget gott kommer av att dricka Minttu, har jag inte märkt det än? Omg... Tillbaka till vardagen nu då... Plugg som gäller idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du var inte den enda som blev skitfull på den minttun! T o m jag blev bakfull :S skämde ut mig 300 gånger med, det fick jag minnas!

2011-11-23 @ 19:27:41
URL: http://caribou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0