det finns ingenting vi inte kan

Vad gjorde jag igår? Kommer inte ihåg. Jo jag skrev en reflektionsuppgift. Sen vet jag inget mer. Jo såg film och åt dipp med Michel. Hangover Part 2, kungrolig film!

Vad gjorde jag idag? Var hos mamma och pappa nästan hela dagen! Spelade kort med Johanna och blev spöad i Vändtia 70992 ggr. Alla klår mig på vändtia, jag har otur i det spelet, för det är fan inte skills det handlar om där e. I Neger och president däremot så vinner jag alltid mot Johanna. Sen så hämtade Micke mig och vi åkte hem till lägenheten. Sen åkte han till Gävle, läkarundersökning inför nyjobbet imöra :) Sen till Stockholm på fredag. Jävla åkande det kommer bli på karln nu ;) Jag håller tummarna på att han inte svimmar då dom ska ta blodprov hehe <3



Nu har jag nyss varit och tränat med mamma, men det blir mest snack istället för hårdträning ;) Nu väntar serier och kvällsfika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0