fast ne

Ååååååh va härligt med vår, när snön smälter och allt skräp som alla dumma jävlar har slängt kommer fram <3<3<3<3<3<3<3<3 såå himla härligt! Det ska ni veta, jag hatar när folk slänger skräp i naturen. Det är så himla nödvändigt menar jag! Ne men jag är inte perfekt själv för jag slänger tuggummi och fimpar ibland och det är inte ok, skärpning på det absolut! Men alltså dom som slänger ut saker från bilarna är värst, varför slänga ut ett helt lass skräp från bilen när du antagligen snart är hemma och kan slänga det där !?! Och cigarettpaket och burkar överrallt. så himla fiiiiiint , underbar utsmyckning för byar och städer, ellerhur? Lovelyy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0